Jan 17
Życzenia Miłosne | Zyczenia z okazji Dnia Matki

Naukowcy przekonują, że 30 minut umiarkowanego wysiłku fizycznego przez większość dni tygodnia oraz odżywianie się według wskazań diety śródziemnomorskiej może przedłużyć nam życie.

Uczeni z amerykańskiego National Cancer Institute zbadali dane statystyczne około 250 tysięcy osób. Po pięciu latach przyjrzeli im się jeszcze raz. Okazało się, że w przypadku zwolenników gimnastyki ryzyko śmierci było o około 30 procent niższe niż w grupie ludzi mało aktywnych fizycznie.

Jak widać, ponura listopadowa aura to nie wymówka, by siedzieć w domu i spędzać czas na kanapie przed telewizorem z paczką czipsów.

dziennik pl. zdrowie

Naukowcy przekonują nas również do stosowania tzw. diety śródziemnomorskiej. Jeśli kogoś nie zachęca jej smak, może skuszą go zdrowotne walory owoców, warzyw, ryb, orzechów, wina i oliwy z oliwek.

Dane zebrane przez uczonych wykazały bowiem, że osoby stosujące dietę śródziemnomorską rzadziej umierały z powodu raka i choroby serca od ludzi mających inne nawyki żywieniowe.

written by admin

Leave a Reply